Mereka yg sentiasa comey...

MariBantuMenabung(MBM)

Saturday 18 February 2012

Berjauhan...

 Amaran Awal: Entry ini mengandungi unsur2 gediks. Sila jangan baca jika tidak suka.Thank you..(^__^)

Bee : Nnt atleast sebulan skali saya dtg sini jumpa awak k..

Honey: Saya ok jer...bukan kita x biasa berjauhan...

Bee : Awak jangan sedih2 tau...nanti tiap2 hari saya kol awak...

Honey : Tak sedih pun..lagi happy sbb nnt leh skodeng mamat2 hensem kat uitm..hahaaa...

Bee : Ooo..brani buat camtu, nnt saya suh kawan2 saya spy awak hari2...heeheee....

Honey : Saya gurau jer..awak tu jangan gatal2 kat sana..Kalau saya tau awak ada skandal kt sana..siap awak...(dengan muka seriusnyer...)

Bee:  Saya sayang awak sorang je lah..Saya keje sana pun sbb awak gak tau....untuk masa depan kita...



Hari ni rasa sedih plak bila fikir yang en.Tunang dah stay n keje kt Dungun. Sekarang terpaksa la berjauhan. Sebenarnya awal2 bercinta dulu pun mmg berjauhan cuma sejak 2 thn lepas jer dia tinggal n keje kt Selangor, dekat dgn cik comey..Itu yang sekarang ni terasa sgt bila berjauhan.

Sob..sob....

Biasa tiap2 hari dia datang jumpa cik comey sampai kan cik comey malas nak kuar tapi hari ni rasa kosong jer. Semalam beria2 cakap yang cik comey lagi suka berjauhan sbb cik comey pun nk concentrate belajar. Baru satu hari berjauhan dah rindu plak..huuuhuu...Rasa cam patah kaki plak bila dia xde sini sbb selalu bergantung dgn dia.


Mulut berkata : Saya ok jer...awak jangan risau yea...
Hati berbisik   : Sedih la plak nak kena tinggal...dah biasa dok dekat2....huuuhuu..

Pesanan untuk diri sendiri : Sila bertabah demi masa depan...(T__T)
Pesanan untuk en.Tunang  : Sila rindu saya setiap hari ok... (^__^)


Nota Jari : Harap2 berjauhan akan mengeratkan lagi hubungan kami...

No comments:

Post a Comment

Jejari anda memang comey...Tq sudi komen... (^__^)