Mereka yg sentiasa comey...

MariBantuMenabung(MBM)

Thursday 5 January 2012

JODOH.... Honey & Bee…


Awak jodoh itu rahsia ALLAH…
SEHEBAT mana awak MERANCANG…
SEKUAT mana  awak BERSABAR…
SELAMA mana awak MENUNGGU…
SEJUJUR  mana awak SETIA…
SEIKHLAS mana  awak MENERIMA  saya…
Jika ALLAH tidak menulis JODOH kita untuk bersama,
Kita tetap akan terpisah jua akhirnya…
Saya harap awak faham  dan terima dengan REDHA…

Tapi…

Selagi kita masih BERSAMA…
Saya akan tetap ada dalam PERANCANGAN hidup awak…
Saya akan tetap SETIA dengan awak..
Saya akan tetap SABAR menempuh dugaan bersama awak…
Saya akan tetap TERIMA awak seadanya…
Dan paling penting…
Saya tetap akan TUNGGU awak melafazkan AKAD yang sah…

Tq Mr. Google



Nota Jari : Ya ALLAH, berkatilah hubungan kami dan tunjukkanlah kami jalan2 yang benar menuju ke alam perkahwinan yang sah…Aminnn… \(-_-)/

No comments:

Post a Comment

Jejari anda memang comey...Tq sudi komen... (^__^)